Sıkça Sorulan Sorular

SIKÇA SORULAN SORULAR

1- Siparişim ne zaman kargoya verilir?
Hafta içi gün içerisinde saat 09:00-15:00, hafta sonu pazar günü hariç 09:00-12:00'a saatleri arasında kredi kartı,  Havale/Eft  ile tamamladığınız siparişleriniz aynı gün kargoya verilir. Hafta sonu sadece Pazar günü ve resmi tatillerde verdiğiniz siparişler siparişinize müteakip gelen ilk iş günü içerisinde kargoya verilecektir. Bu konuda detaylı bilgi için Aynı Gün Kargo (canotom.com.tr) sayfamızdan faydalanabilirsiniz.

2- Hangi kargo şirketi ile çalışmaktasınız?
Siparişlerinizi tamamlarken yaptığınız kargo seçiminize göre MNG Kargo / ARAS Kargo / SÜRAT Kargo ile gönderilmektedir. Siparişler kargoya verildikten sonra takibi müşterilerimize aittir. Teslim alınmayan siparişler mağazamıza geri dönecektir. Teslim alınmayan siparişler için sadece ikinci kez adres teyiti alınarak kargo yapılmaktadır. Tekrar geri gelmesi durumunda üçüncü gönderi yapılmamakta, siparişin iade işlemi başlatılmaktadır. Kargo firmaların takip linkleri aşağıdaki gibidir;


Yurtiçi Kargo - http://www.yurticikargo.com/bilgi-servisleri/sayfalar/kargom-nerede.aspx
MNG Kargo - https://www.mngkargo.com.tr/gonderitakip

3- Kargo Ücretli mi?
MNG Kargo için: canotom.com.tr’de kargo ücretlidir.  Sepetteki tüm ürünlerin toplam desi değerine göre hesaplanmaktadır. 
ARAS
Kargo için: canotom.com.tr’de kargo ücretlidir.  Sepetteki tüm ürünlerin toplam desi değerine göre hesaplanmaktadır.
SÜRAT Kargo için: canotom.com.tr’de kargo ücretlidir.  Sepetteki tüm ürünlerin toplam desi değerine göre hesaplanmaktadır.

4- Ücretsiz Kargo Uygulamanız varmı?
Ücretsiz Kargo uygulamamız bulunmamaktadır

5- Kapıda ödemeniz var mı?
Kapıda ödeme uygulamamız bulunmamaktadır. Siparişlerinizi Kredi Kartı ya da havale ile yapabilirsiniz.

6- Telefondan sipariş verebilir miyiz?
Telefondan sipariş alınmamaktadır. Siparişlerinizi sistem üzerinden oluşturmanız gereklidir. Güvenlik sebebi ile bu şekilde işlem yapılmamaktadır.

8- Kargom nereden gönderilmektedir?
Kargolarınız Kocaeli/Başiskele'den sevk edilmektedir. Türkiye de üretilip o an için bizim stoğumuzda bulunmayan fakat fabrikada bulunan bir ürün ise ürünler direk fabrikadan sevkedilecektir.

9-Alışveriş yapabilmem için üye olmak zorunda mıyım?
Alışveriş yapabilmeniz için üyelik zorunlu değildir. Üyeliksiz Alışveriş seçeneğimiz mevcuttur. Üyeliksiz olarak verilen siparişlerin takibini sitemiz üzerinden değil sadece alışverişiniz sırasında bildirdiğiniz mail adresiniz üzerinden takip edebilirsiniz. Konuyla ilgili herhangi bir sorunuz olduğunda müşteri destek hattımızdan bilgi alabilirsiniz. Üyeliksiz olarak tamamlanan alışverişler, alışverişinizden sonra açtığınız üye hesabına taşınamamaktadır. Üye olduktan sonra hesabınız üzerinden vereceğiniz siparişler bu hesapta görüntülenebilir.

10-Whatsapp hattı telefonlara cevap veriyor mu?
Whatsapp hattımız görüşmelere 09:00 - 18:00 arası açıktır. Bu iletişim kanalından telefon ile destek alabilir, yazışabilir ve belge paylaşabilirsiniz. Müşteri temsilcimizle görüşmek için 0532 525 56 74 nolu telefon numarasını arayabilirsiniz.

11- Ürünü beğenmedim nasıl iade edebilirim?
İade etmek istediğiniz ürünleri 14 iş günü içerisinde iade edebilirsiniz. Konuyla ilgili olarak müşteri ilişkileri departmanımıza önce bilgi veriniz daha sonra iade etmek istediğiniz ürünü faturası ile birlikte "Yayalacık Mahallesi Mert İnan Sokak No:44/A  Başiskele/Kocaeli” adresine yada MNG Kargo: 381521328 iade kodları ile Gönderici ödemeli olarak göndermeniz yeterlidir. Firmamıza ulaşan iadeleriniz incelendikten sonra ürün ücreti siparişinizi oluşturduğunuz ödeme şekliyle aynı şekilde size iade edilecektir. (Havale/Kredi Kartı) İade için ürünlerin kullanılmamış olması yeniden satılabilirlik özelliğini kaybetmemesi gerekmektedir.


(DİKKAT: Anlaşmamız olan kargolar MNG Kargo  haricinde başka bir kargo ile gönderilen kargolar teslim alınmadan geri gönderilmektedir.)


13- Kargo iade kodunuz varmı?
Tarafımıza yapacağınız gönderilerde kullanabileceğiniz kargo kodlarımız aşağıdaki gibidir.

MNG Kargo: 381521328

14- Ücret iadesi ne zaman yapılır?
İade için gönderdiğiniz ürünlerin ücreti siparişinizi oluşturduğunuz ödeme şekliyle aynı şekilde 14 iş günü içerisinde iade edilecektir. (Havale/Kredi Kartı)

15- Eft ya da Havale ücreti kesilir mi?
Eft ya da Havale ödemeleriniz sırasında yapılan kesintiler bankanız tarafından yapılmaktadır. Bu kesintiler canotom.com.tr ile ilgili değildir, konuyla ilgili bilgi almak için bankanızın müşteri hizmetlerini arayabilirsiniz. "Örneğin kargo ile birlikte sipariş tutarınız 100 tl ise firmamızın hesaplarına gelecek tutar 100 TL olmalıdır. Aksi takdirde siparişiniz iptal edilir ve ödemeniz hesabınıza geri aktarılır."

IdeaSoft® | Akıllı E-Ticaret paketleri ile hazırlanmıştır.